
והיד רושמת

מבחר הרישומים קובַּץ לתצוגה אסוציאטיבית, כלומר כזו שוויתרה על החוט האדום של הכרונולוגיה או ההשתייכות הקבוצתית, והעדיפה את הגישה הקולאז'ית של זימונן והנכחתן של סמיכויות פורמליות או מנטליות שאינן בהכרח יציבות ,בין רישומים שוני הֶקשר. המבקר נדרש להתרחק ולהתקרב, לנוע במסלול שבו העבודות משתרשרות זו מזו ומכוננות זיקות ויזואליות פעורות ומשתנות ,שכמקווה מעודדות את הצופה בעיקר להתבונן, ולסמוך על מה שמניבה ההתבוננות, להקשיב לעיניים.

+1
דגנית ברסט,מתוך המתרחצים, 1990
צבע מים על נייר
מתנת האמנית
NaN/2