דילוג לתוכן העמוד
אריה ארוך, מתווה לאוטובוס בהרים, 1944

והיד רושמת

אריה ארוך, מתווה לאוטובוס בהרים, 1944

מבחר‭ ‬הרישומים‭ ‬קובַּץ‭ ‬לתצוגה‭ ‬אסוציאטיבית, ‬כלומר‭ ‬כזו‭ ‬שוויתרה‭ ‬על‭ ‬החוט‭ ‬האדום‭ ‬של‭ ‬הכרונולוגיה‭ ‬או‭ ‬ההשתייכות‭ ‬הקבוצתית, ‬והעדיפה‭ ‬את‭ ‬הגישה‭ ‬הקולאז‭'‬ית‭ ‬של‭ ‬זימונן‭ ‬והנכחתן‭ ‬של‭ ‬סמיכויות‭ ‬פורמליות‭ ‬או‭ ‬מנטליות‭ ‬שאינן‭ ‬בהכרח‭ ‬יציבות‭ ,‬בין‭ ‬רישומים‭ ‬שוני‭ ‬הֶקשר.‭ ‬המבקר‭ ‬נדרש‭ ‬להתרחק‭ ‬ולהתקרב, ‬לנוע‭ ‬במסלול‭ ‬שבו‭ ‬העבודות‭ ‬משתרשרות‭ ‬זו‭ ‬מזו‭ ‬ומכוננות‭ ‬זיקות‭ ‬ויזואליות‭ ‬פעורות‭ ‬ומשתנות‭ ,‬שכמקווה‭ ‬מעודדות‭ ‬את‭ ‬הצופה‭ ‬בעיקר‭ ‬להתבונן,‭ ‬ולסמוך‭ ‬על‭ ‬מה‭ ‬שמניבה‭ ‬ההתבוננות,‭ ‬להקשיב‭ ‬לעיניים‭.‬

עוד תערוכות

יוסי מרק: לילה טוב אמא
פעם השמיים היו ים
חנאן אבו־חוסיין: קסר חדוד / גבולות שבורים
הגן — יעל מוריה, סטודיו מא