![](https://storage.googleapis.com/tama-static/images/Guy-Ben-Ner_Main_N.width-1364.jpegquality-75.jpg?Expires=1737832142&GoogleAccessId=tama-static-files-uploader%40tama-website.iam.gserviceaccount.com&Signature=EM9e3L7CZq%2BZ4hUijY7wkwny9Xkou5ZBH6xn84KyI%2BMiBsDYq8m4Rjm%2FFJTIwBMZqUXxkDL0AQsNfgb8sCsUXJw%2FNeJPhG1PkIjgyqOHMdSreYHHAsn3s39jpm9w%2FDoiu6DTNWpAAJq1CP47u%2BPNHNEIin5dVNHDSHn8JFzb4gZ0cIcdiG5E%2BrVU9%2ByZFRydAGkv5a37YcXFX%2B9f1JnXAKrSExQ82TIdzKCi1WAtua9BHgvKh8Rcig95g5t4f3%2BlrhwKx0%2FZw1NBrmWRGEdnIqC8kaoSVRTlfD1EcmuMPS15N3eXBcXugLai0vZ%2F%2BQY9HK2Au7sV9Arqw6%2FOTLdwRg%3D%3D)
גיא בן נר: לחזור בחיים
![הגדלת התמונה](https://storage.googleapis.com/tama-static/images/Guy-Ben-Ner_Main_N.width-1364.jpegquality-75.jpg?Expires=1737832142&GoogleAccessId=tama-static-files-uploader%40tama-website.iam.gserviceaccount.com&Signature=EM9e3L7CZq%2BZ4hUijY7wkwny9Xkou5ZBH6xn84KyI%2BMiBsDYq8m4Rjm%2FFJTIwBMZqUXxkDL0AQsNfgb8sCsUXJw%2FNeJPhG1PkIjgyqOHMdSreYHHAsn3s39jpm9w%2FDoiu6DTNWpAAJq1CP47u%2BPNHNEIin5dVNHDSHn8JFzb4gZ0cIcdiG5E%2BrVU9%2ByZFRydAGkv5a37YcXFX%2B9f1JnXAKrSExQ82TIdzKCi1WAtua9BHgvKh8Rcig95g5t4f3%2BlrhwKx0%2FZw1NBrmWRGEdnIqC8kaoSVRTlfD1EcmuMPS15N3eXBcXugLai0vZ%2F%2BQY9HK2Au7sV9Arqw6%2FOTLdwRg%3D%3D)
תערוכה מקיפה ראשונה בישראל לגיא בן נר, מאמני הווידאו הבולטים בעולם כיום.
בן נר זכה להכרה עולמית בזכות עבודות שכורכות את חייו האישיים עם מיתוסים על־זמניים ועם יצירות ספרותיות וקולנועיות מכוננות. סרטיו המוקדמים עוסקים בו ובמשפחתו, ובמתח בין עבודת האמן ובין אבהות וחיי משפחה. הם נטועים בסביבה הביתית, הקרובה והיום־יומית, בעודם נשענים על מודלים קולנועיים מוכרים: קולנוע אילם, קומדיית מצבים, סרטי טבע, סרטי הדרכה ועוד. בניגוד לתעשיות הקולנוע והטלוויזיה עתירות התקציב, בן נר יוצר את סרטיו, במתכוון, מהדברים הזמינים ביותר: בני משפחתו, ביתו, מרחבים ציבוריים, וכמובן הוא עצמו. ברוח אלתור ובכושר המצאה, הוא מציג מודל לקולנוע זול — והעצמאות הכלכלית הופכת גם לחלק מהמסר. רבות מיצירותיו של בן־נר מציגות ״מעשי גרילה” אמנותיים, כגון צילום ללא היתר, שימוש בשטחים ציבוריים, גניבת פסקול והשחתה של רכוש, תוך הליכה על הקו הדק בין המרחב הפרטי לציבורי. בגולשו בין המרחבים הללו הוא מדגיש את ההשפעה המכרעת שיש לחברה, לכלכלה ולפוליטיקה על היחסים האינטימיים ביותר — קשרי הזוגיות והמשפחה.
—
העבודות האי של ברקלי ו־household מכילות תכנים שעלולים לא להתאים לכל הצופים.
![הצגת גלריה של 3 תמונות](https://storage.googleapis.com/tama-static/images/020818B.width-880.jpegquality-75.jpg?Expires=1737832142&GoogleAccessId=tama-static-files-uploader%40tama-website.iam.gserviceaccount.com&Signature=q%2BaNY76O3GAPj0z3UpTQhAJ3%2Fn%2BwpBCcJbIweklZXyy8AVyMtXRUoyszicJ8n5UXi9ADPxU3uRa570RkLaLa8e5P20WI3DxitwTjtS374NJcb4K%2F%2BAXf5DZd5MRrAKS84HfsL%2BeC%2BcyJcQwyG6GBORig%2FaVZ0EGAqQlx5qbN0bvt17Lq2NXzRH7MxApj9riEPqjQHVDuhHrNlJrZsHHer7gS3UTqLgU%2Bz9HufXT2L6iOWDJ7%2F45fsPRefOvkDsNP5Fpv4rRDzk7PsovnpNT6LACoaGHqfOJkebBREVnJaC0R9bLNkddUsdsI7LOpF1GEScO4yxPBoLYH5WZxAPBa5w%3D%3D)
ערכת בית-עץ, 2005
עץ, מזרן, שטיח סינתטי, וידאו חד-ערוצי, סאונד, 10 דקות
אוסף מוזיאון תל אביב לאמנות, רכישה בתרומת קרן רבקה סקר ועוזי צוקר לאמנות ישראלית עכשווית, באמצעות באמצעות ידידי מוזיאון תל אביב לאמנות בארה"ב
התערוכה והקטלוג התאפשרו הודות לתמיכתה הנדיבה של קרן משפחת אוסטרובסקי
![התערוכה והקטלוג התאפשרו הודות לתמיכתה הנדיבה של קרן משפחת אוסטרובסקי](https://storage.googleapis.com/tama-static/images/Ostrovsky-bw.height-80.jpg?Expires=1737832901&GoogleAccessId=tama-static-files-uploader%40tama-website.iam.gserviceaccount.com&Signature=IZ42K%2FM4QUrrFEQFMqNUGQxL5uv5oR2XjjOv3d66WKPHl97x7%2FEAKJmqIRpR9OkLaFyyU0TaF%2FgsYzBbJbMhbmxGj1SyNZO%2FvT6UtEu9npXvqV5shtqBm2zcP1dw9NeEHpROXv4%2BFLfRPYS5iOEWVCAh0CtU6YjlofnSm6hKFcx1dXKyJkuIobwfbzpqNiC1B0B4W3UY89inyMocOtFQ7zcoAYAIXZAr%2F%2F7iBSfRnFb1L1suZmigGGG8p2i0GRdrqXSJP3DYYZTJet7tHr5T8TrOYjF8J%2F06GkdgfFDgu9tsOlb%2Bkqviv%2F8oMrjsV6mbvGpV1159mXdGGe8so6AFPQ%3D%3D)