דילוג לתוכן העמוד

הריבוע החי #4/ תנועה ציבורית / יש בי סכנה: שבעה מגעים לימים של אי-אמון

הריבוע החי
המיקום — ריבוע על רצפת השיש ברחבת הכניסה לבניין הראשי של המוזיאון. שטחו 8.40 על 8.40 מטרים, וסביבו חלל רחב וגבוה שכבר מזמן זכה לתואר "אייקוני".
ההתרחשות — אירועים המגיבים, כל אחד בדרכו להיגיון הריבועי של הבניין, או מצטלבים עם דפי "הריבוע" העולים באתר המוזיאון אחת לשבוע.

המיקום המופע מתחיל בגן הפסלים של המוזיאון ומסתיים במבואת הכניסה לבניין הראשי של המוזיאון, סביב ובתוך ריבוע השיש המסומן על הרצפה.

ההתרחשות תשעה פרפורמרים בני גילאים שונים, מילדות ועד גיל זקנה, מבצעים מסכת של שבע כוריאוגרפיות המפעילות את המרחב הציבורי. מתוך שנת המגפה נולדה עבודה אשר ממחישה את תחושת המשבר ואת שבריריות הגוף. הקבוצה ממפה ומתרגלת את הפוטנציאל האזרחי של סולידריות.

הפעולה הופקה על ידי פסטיבל הרמת מסך 2020, ניהול אמנותי: דנה רוטנברג ועודד גרף. הפעולה התאפשרה בסיוע המחלקה לאמנויות, אגף התרבות, עיריית ת"א-יפו וקרן יהושע רבינוביץ' לאמנויות תל-אביב, מת"ן - מרכז לתיאטרון ניסויי, ארטפורט ועמותת הכוריאוגרפים.

מובילי פעולה: דנה יהלומי, גלי ליבריידר מועלם, ניר שאולוף.
משתתפים: משי אולינקי, רונן אולינקי, זהר הספרי, מעין חורש, דינה חינקיס-שמואלי, גלי ליבריידר מועלם, ארז לוטן, אבשלום לטוכה, תומר לנדמן.
הפקה וניהול סטודיו: יעל בן עמי
אוצרת הריבוע החי: רותי דירקטור

*הכרטיס כולל כניסה לאירוע ואינו מאפשר ביקור בתערוכות ואוספי המוזיאון*

בהתאם להנחיות משרד הבריאות ותקנות התו הירוק המורחב, הכניסה למוזיאון מותנית בהצגת תעודת מתחסן, תעודת מחלים או תוצאה שלילית של בדיקת קורונה מהירה. התו הירוק חל מגיל שלוש ואילך.